Friday 29 March 2013

Tepuk tangan laju-laju

Ehem testing-testing. Miumiumiu dah lama rasanya gua tak update entry. Miahahahaha. Macam biasa blog lama gua dah delete ini blog baru. Miumiumiu comel tak? Bhahahahaha kalini gua upah orang edit blog gua tu yang lain macam sikit comel dia. Hihi. Gua dah tua ni malas pula rasanya nak edit blog sendiri. Mata gua pun dah rosak akibat lama sangat hadap netbook gua. Huhu. Ohhh nak tahu tak netbook gua yang lama dah rosak. Pehhpehh sedih siaaa baru je ambil dari balai haritu dah rosak. Sobssss much. Hewhew. So untuk entry pertama dalam blog yang omeyyyy ni gua nak say thanks gila kat Ecah sebab rajin ambil upah edit blog gua sampai begini awesome jadinya. Hewhew. Nak tenguk blog Ecah? Cuba korang scroll bawah-bawah sikit ada gua bagi link blog dia. Pandai korang lah usha sendiri. Haha. So gua malas nak link kan dalam entry ni sebab gua dah lambat nak solat Maghrib ni. Haha nampak tak excited gua meng-hupdate blog ni? Bhahahaha :b So sebelum gua tamatkan entry gua kalini, mohon kerjasama korang bagi tepukan gemuruh untuk Ecah yang rajin layan kerenah gua sepanjang dia edit blog gua. Miumiumiu *hugs*

No comments: