Sunday 7 April 2013

Today

Assalamualaikum dan salam sejahtera you ollssssss. Macam mana hujung minggu kengkorang? Ok idok? Hujung minggu gua superb. Terbaik. Hikhik. Harini ennnn gua ada blind date you ollsssssss. Makan-makan, tengok wayang, dah tu balek. Awal nokkk gua balek kalini. Miahahahahaha :D Tadi dah taktahu nak tengok cerita apa jadi gua dengan ehem gua tu punssss layan aje apa yang hadosssss. Tadi yang kena dengan masa ialah The Croods. So untuk bebudak yang comel macam gua ni cerita The Croods ni superb terbaik tahu? Gua suka gua suka gua suka. Hihi. So kalau diizinkan Allah, minggu depan gua nak pergi Batu Pahat you olls melawat emak ehem gua ni haaaaaa. Saje aje ikut dia dah dia ajakssss kan? Hihi tapi gua taktahu lah ayah gua kasi ke tidaksssss. Bhahahaha. So gua sebenarnya bukan nak meleweh sangat pasal ni tadi. Boleh lah nak meleweh juga pasal ni. Bhahaha saje nak share ennnn hidup gua sekarang macam mana. Cewahhhhhh. So gua balek awal tadi sebab petang nya ayah nak pergi rumah nenek. Balek kampung you ollsssss. Hihi. Nak dijadikan cerita pakcik makcik gua yang jarang balek kampung tu pun ada tadi. Yang buat gua jadi super excited ialah pakcik makcik gua ni adalah insan yang handle Gemersik Tari. Bhahahaha. Anak dorang which merupakan cousin aku merupakan ahli Gemersik Tari. So bagi yang taktahu apa yang gua duk merepek dari tuit sampai ke instagram sampai ke blog pasal Gemersik Tari ni, let me introduce to you ollssss siapakah Gemersik Tari ni. So Gemersik Tari ni merupakan team bebudak yang menang satu program Astro. Dorang ni mula famous amos dengan jejoget tu tapi sekarang dah mula berjinak dengan bidang lakonan. So gua minat Hilal. Hihi. Forever Team Hilal Gemersik Tari. Miumiumiu. Korang boleh google sendiri lah pasal Gemersik Tari ni. Tangan gua dah lenguh menaip nokkkkk *hugs*

No comments: