Saturday 6 April 2013

Duhai Mata

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu awek-awek comel sekalian. Harini gua taknak bebel panjang. Gua cuma nak say thanks kat mata gua yang super duper awesome ni. Hihi. Nak tahu kenapa mata gua awesome? Mata gua awesome sebab dia memang awesome. Hihi. Dah dua bulan lebih gua duk menangis aje. Dan mata gua? Tetap kekal awesome. Alhamdulillah gua belum sempat jadi macam Kassim Selamat lagi. Hihi. So sejak malam tadi gua dah didatangi seseorang. Miumiumiu. Mata gua yang awesome ni dah tak menangis lagi. In fact, mata gua segar bugar malam tadi. Terima kasih Allah atas pemberianMu buat hambaMu yang serba kekurangan ini. Gua juga nak berterima kasih pada Sang Pencipta kerana masih lagi mendatangkan gua perasaan. Gua tahu setiap yang berlaku adalah yang terbaik dariNya buat gua. Insha Allah :') Alhamdulillah dengan segala pemberianMu buatKu ya Allah *hugs*

No comments: